Siemens WT8HXM70NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM70NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Heijboer 29-10-2022

Warmtepompdroger Siemens

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Voldoet helemaal naar onze verwachting. Droogt goed, vrij stil en prettig in gebruik. Ook heel fijn het pluizenfilter, niet meer na elke droogprogramma filter te hoeven reinigen. Handig om de voortgang bij te houden via de Home Connect. Al meerdere huishoudelijke apparaten van Siemens die ook via Home Connect werken, fijn in gebruik.

Pluspunten

• Bediening
  • Filterreiniging
  • Vrij stil
  • Home Connect
  • Grote trommel

Ress 21-12-2020

Strak design

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Product net ontvang en eerst test gedraaid. De droger ziet er strak uit. De verlichting is ook een goede toevoeging waardoor er minder snel iets in de droger achter blijft.

Pluspunten

• Verlichting
  • stoffilter hoeft maar 1x in de 20 legen.

Minpunten

• Prijs

Tugba 14-12-2020

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Voor het eerst hebben wij een droger aangeschaft en dan ook meteen een goeie. Wat het apparaat zo goed maakt zijn de verschillende standen en het intelligente programma. Ik kan bijna alles in de droger stoppen. Met een gezin van 5 zijn wij nog nooit zo snel klaar geweest met de was. Gebruiksvriendelijk en redelijk stil in gebruik.

Pluspunten

• bediening
  • grootte
  • intelligent

Ernst 03-12-2020

Stil en energie zuinig

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

We hadden de Siemens wasmachine IQ700 en daar waren we zo tevreden over dat we nu ook de bijbehorende droger gekocht hebben. Top apparaten!!

Pluspunten

• weinig geluid
  • goed en simpel te bedienen

Philip009 25-10-2020

Goede Duitse kwaliteit - zuinig en mooie features

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Ging voor Siemens omdat ik daar ook m'n wasmachine van heb en het een goede deal was. Heb opgezocht hoeveel geld je bespaart als je label A+++ hebt en dit gaf de doorslag. Daarnaast wilde ik een zelfreinigende condensor aangezien ik bij de consumentenbond las dat dit echt een goed voordeel is omdat hij dan zuinig blijft tijdens de levensduur. Verder mooi dat hij wifi heeft, moet dit nog instellen maar op zich handig dat je een melding kan krijgen als hij klaar is.

Wat mij betreft een topding!

Pluspunten

• Zuinige label bespaart veel geld uiteindelijk
  • Zelfreinigende condensor houdt hem zuinig
  • wifi is ook lachen

Minpunten

• Niet goedkoop
  • Heb er een apart tussenstuk bij moeten kopen